2020. március 6., péntek

Dömsödre menet

20200306 péntek

3/4 9-kor beszóltam Áronnak, de ettől nem kezdett el kapkodni. Biztosan megint elmarad 1-2 reggeli óra.

Úgy tervezem, hogy ma lemegyek Dömsödre, mert holnap jön Kovács András úr lekenni a válaszfalat az alsó szinten és szeretném, ha addigra már elfogadható lenne a belső hőmérséklet.

András intézi a zöld Nissan Cascós javítását. Ez nekem sokat segít.

Ebédre megmelegítettem magamnak a grillcsirke felét, a másik felét a hűtőbe tettem Áronnak.

1/2 3 körül sikerült elindulnom, 16:35-kor már a buszon ültem és indultunk Dömsödre. Az úton a Secret Garden-t olvastam.

Kiskunlacházán  leszálltam és kerestem Milezi márkanevű faimpregnálót, de az a festékbolt csak Sandolitot tartott, ezért azzal kellett beérnem.

Vettem még egy cipót és egy hegyes csípős paprikát.

Visszaszálltam volna én a következő Dömsöd felé vezető buszra, de az csak egy óra múlva jött volna, ezért inkább stoppoltam. El is vittek a Dömsödi CBA-ig, onnan pedig már kényelmesen (10-15 perc) hazasétáltam.

A házban kellemes meleg volt. A little glas of unicum to begin with, majd szalonna, újhagyma, paprika, kenyér és egy pohár sör.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése