2020. március 8., vasárnap

A válaszfal már majdnem készen van

20200308 vasárnap

7 órakor ébredtem. A mindenkit aggasztó Olaszországi hírek elolvasása után mentem le reggelizni (körözöttes pirítós, csülökhús, lágy tojás és tejeskávé). Nagyon jó, hogy tegnap főzőcskéztem és ma már csak le kell szednem a gyümölcseit.

Mire Kovács úr megjön befejezni a válaszfalon a munkát, addigra én is szeretnék egy kicsit összepakolni.

Szerintem szép lett a válaszfal. Nekem már csak annyi munkám maradt, hogy fel kell porszívóznom a csiszolmányt és felragasztani a kantni léceket (L profilú élvédők), de ez már csak a jövő hét programja.

Összepakoltam a hazavinni való kajákat, a rollert feltettem tölteni, kivittem a kukába való szemetet és a kukát is a kapu elé az utcára, kivittem a biót, elindítottam a mosogatógépet, bepakoltam a notebookot és tartozékait, beprogramoztam a fűtést, becsuktam a zsalugátereket, majd közöltem, hogy mehetünk.

Beriasztóztam és mindent gondosan bezártam.

Kovács úr elvitt a buszmegállóig, ahol felszálltam a három óra előtti buszra.

A Bikás Parknál vettem két gyroszt pitában Emőkének és Áronnak én pedig ettem egy sült kolbászt batátával és házi csípős szósszal.

Már hat óra előtt hazaértem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése