2020. március 13., péntek

Kantniléc

20200313 péntek

Már 8 óra előtt lementem, hogy bekapcsoljam a fűtést.

A március 2-án bevezetett AFR (Azonnali Fizetési Rendszer) amit úgy harangoztak be, hogy az utalások 4 mp alatt érnek célba, egy nagy rakás szar.
A nyugdíjakat a Hirdetmény szerint márciusban 11-én utalják. Ma már március 13. van. Se kép, se hang.

10-re sikerült megreggeliznem.

Odakint egyébként csend lenne, de már csiripelnek a madarak.

Számításaim szerint három hét múlva, Áron napkor fognak rügyezni a smaragdfáink.

Délután két óra van. Most így ebéd után erőt veszek magamon és megpróbálom felrögzíteni a válaszfal ajtónyílásának a kantniléceit.

Hát. (már az Általános Iskolában megtanították, hogy "Hát"-tal nem kezdünk mondatot.)

Mit mondjak Ebből sem élnék meg. A négy

hosszanti kantnilécből egy óra alatt egyet sikerült felrögzítenem. Szép lett, szép lett, de ha ez ilyen lassan megy, akkor mikorra leszek vele készen? Noch dazu még el is fáradtam.

Inkább felpattanok a rolleremre és elmegyek egy üveg Unicumért. Ezt a munkát ma amúgy sem tudnám folytatni, mert a három pillanatszorító, most 24 órára foglalt, amíg megköt a szilikon ragasztó.

Legjobb, amit tehettem, hogy elgurultam a Dobos ABC-be. Vettem Unicumot sört, meg panírozött halrudacskákat.
öItthon azután egy korty unicum, a mélyhűtőből zsenge zöldborsó, krumpli és a halrudacskák együtt sülnek vacsorára.. Utána egy pohár sör.

Előkészültem a következő kantiléc rögzítésére. Hoztam be az istállóból új pillanatszorítókat.

Emőke lányom írt, hogy akkor csütörtökön délelőtt majd ő visz be a szemműtétre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése