2020. március 2., hétfő

Összekészülődés Budapestre

Arra ébredtem, hogy már csak 20 fok van a szobában. Ez még nem hideg, de azért a felkeléshez csak jobb lenne 21 fok.

M. Gergely úrral megbeszéltem, hogy nem törődve a koronavírus pánikkal veszünk 5 db TESLA részvényt á 700$-ért.
A reggeli kimarad.

A feladatok sorban: Először is kiviszem az otthonról hozott és az itt összegyűlt biót. Utána elültetem a Thaiföldről hozott Jack of Fruit magok nagy részét. Ahhoz persze fel kell ásni egy kisebb területet a konyhakertben, a gereblyét pedig nem találom. Egy pár szemet visszaviszek Gazdagrétre, hátha ott jobban érzi majd magát.

A jó munka jutalma az ebéd. A maradék zöldséges csirkelevest beteszem egy literes befőttes üvegbe, az is megy haza. A kis hátizsákba még bekerülnek a csontok Pongó barátomnak, mert lehet, hogy a buszmegálló felé menet még hozzá is beköszönök.

1/2 4-kor indulás. Pongó már a közeledésemre nagy ugatással és farkcsóválással reagált. Meg se várta, hogy előbb beköszönjek Leventéhez.

A busz egy kicsit késve érkezett, de végül 1/2 6-ra hazaértem.

A Bikás parki átszállásnál vettem gíroszt és sült kolbászt, mert lehet, hogy Áron már otthon éhezik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése