2020. március 28., szombat

Szombati bevásárlás

20200328 szombat

Valamiért már 1/2 6-kor felébredtem.

Megint elkezdtem keresgélni a neten a kisebb (szobai) és nagyobb (kerti) aquaponiás rendszerek után.

Szombat lévén elindulok a piac felé. A piac tök üres, minden árus ki van tiltva. A kolbászos a túloldalon bekérte magát az állateledeles kertjébe és  ött árulja a portékáit. Én egy darab füstölt tarját vettem nála, meg egy zacskó csirkeszárnyat. Az ital Diszkontban egy nagy sört és egy üveg unikumot találtam venni.

Most már csak a CBA van hátra. Tej, tejföl, juhtúró, sárgarépa. őrölt fekete bors, meg próbaképpen egy zacskó indiai rizs.

Kijövet rendeltem egy fokhagymás, tejfölös, sajtos lángost és a tök üres piactéren, a kőpadra leülve azt reggeliztem.

Ha már amúgy is a hátizsákomban volt az unikum, a lángos előtt ittam egy kortyot belőle.

A Dabi Vegyesboltban vettem még egy üveg Nescafet.

A túra oda-vissza valamivel több volt, mint egy óra.

Délután ötkor kezdtem  hozzá a csirkeszárnyakból a pörkölt készítésének.Nagyon lassú tűzön főtt, és úgy néz ki, hogy este 7 és 8 között már készen is lesz.

Gabikáékat is hívtam, hogy kóstolják meg a főztömet, de ők inkább tartották magukat a "MARADJ OTTHON" mozgalomhoz.

Bár a főztöm nagyon finom lett, kicsit mégis szomorú voltam, hogy két lányom, egy fiam, négy unokám és én mégis egyedül vacsorázom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése