2020. március 25., szerda

Az idő még mindig hűvös

20200325 szerda

Nagyon mélyen aludtam. Béni telefonhívása ébresztett. Meghozták a rekesz szódavizet.

Miután áthoztam rekeszeket, megreggeliztem. Egy nagy szelet bundás kenyér és tejeskávé.

Az idő csak nem siet kicsit felmelegedni.

A délelőtt online francia ismétlésekkel, frissítésekkel telt.
 
A "Kenyér, szerelem, féltékenység c. olasz filmet nézve megkívántam egy kis sajtos paradicsomos spagettit. Ebédre a megmelegített

rakott krumpli mellé el is készítettem egy jó nagy adagot.

Katie-től nagyon rendes, hogy az átmenetileg felfüggesztett brushup pótlására mindenkinek küldött egy angol videó anyagot.

Áron az iskolában leigazoltatta a dokumentumot, Emőke pedig feladta ajánlva az Államkincstárnak.

Késő délután majdnem egy órát beszélgettem Viberen Emőkével a közeljövőbeli terveiről és az Áronnal kapcsolatos problémákról.

Áront a létező összes csatornán próbáltam elérni, de nem sikerült. Szerettem volna vele is megbeszélni a problémákat.
Már lassan besötétedett, amikor elindultam egy egyórás sétára.

Útba ejtve a Dobos ABC-t, vettem egy palack tejet, 15 dkg sertés sonkát. egy túrós süteményt és egy üveg unikumot.

Vacsorára még mindig a rakott krumpli és a sajtos, paradicsomos spagetti.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése