2020. március 29., vasárnap

Ne jöjjön vissza a tél

20200329 vasárnap

1/2 9-kor farkas éhesen ébredtem. Rögtön lementem és minden melegítés nélkül megettem egy tányérral.

Odakint nagyon szép napsütéses idő van, ami azzal biztat, hogy már nem jön vissza a tél.

Hosszasan beszélgettem Bélával a szemét pénzéhes reklámokról, az euró bevezetéséről, meg a politikai adok-kapok cikkekről. Nekem mindig hasznos a véleményemet egyeztetni a Béláéval, mert ő nagyon alaposan körültekintő és mondhatni, ő az én magán sajtófigyelőm.

Már dél fele jár, amikor elkezdek Duolingózni. Bár még közel sem tudok olaszul, de a rendszeresség (ki nem hagynék egy napot sem), már annyival meghozta a gyümölcsét, hogy a feladatok megoldásánál egyre kisebb a hiba %-om, sőt néha "0" és ez optimizmussal tölt el. Az a fontos vezérelv, hogy többet tanuljak naponta, mint amennyit felejtek.

Elkészítettem az új adag körözöttet. Remélem, hogy a gyerekeknek is ízleni fog.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése