2020. március 20., péntek

Dömsöd az nem Budapest

20200320 péntek

A lusta ember 8-kor ébred. Próbálom lecsalni a fiamat és a lányomat Dömsödre, de nem nagyon jönnek. Helyette hosszú társalgás Emőkével a jövőről.

A reggeli elmaradt.

12-kor még kacérkodtam a gondolattal, hogy mi lenne, ha elmennék a Mizsei étterembe, de azután hamar rájöttem, hogy ez butaság lenne.  A mélyhűtő láda tetejét alig lehet lecsukni, te meg étterem? Na ne.

Feltettem egy adag krumplit főni és a kúp alatt pedig begyújtottam a tüzet és most ott sül a kövön valami oldalas féle. Nagyon finom lett.

Éppen a terasz lépcsőn ültettem a kis műanyag poharakba a tökmagot, amikor a szembe szomszéd és a felesége gurultak ki az autójukkal és megkérdezték, hogy mit hozzanak bentről.
- Nagyon kedvesek, ha hoznának egy liter tejet az megköszönném, mert nincs autóm.

A kellemetlen a dologban csak az, hogy nem engedték kifizetni. Ez nem Budapest, ez Dömsöd. Itt az emberek szeretik egymást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése