2020. március 9., hétfő

Civilizáció

20200309 hétfő

Mire reggel 9-kor felébredtem. Áron szobájában már csak a rendetlenség fogadott.

A nagyvilág hírei már-már annyira sötétek, hogy egyre inkább kezdem megérteni azokat, akik a remete életre vágynak, elköltöznek tanyákra vagy fel a hegyekre és fontolgatják, hogyan tudnák elvágni az információs csatornákat.
Ha a civilizációnak ennyi borzalom a mellékterméke, akkor nekem nem kell. Ezt meg is írtam Zaka Dominikának, mert abban biztos voltam, hogy ő ebben mellém fog állni .

Nagy döntés előtt állok (illetve még fekszem), lemegyek tejért és megreggelizem.

Megmelegítettem a megmaradt giroszt pitában és ahhoz melegítettem a tejeskávét.

A reggeli készítése közben tehéntúróval és egy kis tejföllel megszelídítem a csípősre sikeredett kőrözöttet.

Per tangentem kirámoltam a mosogatógépet és betettem a piszkos edényeket.

Amikor Áron hazaérkezett, olaszul kérdeztem meg, hogy mit szeretne ebédelni, de ez nem dobta fel és magyarul válaszolt, hogy egyelőre nem kér semmit.

Emőkének tegnap nem tudtam átvinni a Nőnapi virágot, mert későn ért haza, ezért ma este tettem. Átkerűlt a megszelídített kőrözött egy része is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése