2020. március 30., hétfő

Majdnem két óra az út hazáig

20200330 hétfő

Nagyon korán ébredtem.

Már bevettem az összes hangulatrontó tablettámat (az új híreket) és még mindig csak 1/4 7 van.

Lemegyek reggelizni. Megkóstolom egy pirítóson, hogy milyen lett a tegnap készült kőrözött és keverek hozzá egy tejeskávét.

Felhívtak Nürnbergből, hogy ma ki tudnék-e repülni. Ha igen, akkor jelezzem, hogy mikor és kimennének értem a repülőtérre. A

személyes találkozó maximum egy órát venne igénybe, így előre megvehetném a vissza útra is a repjegyet. Elszámolásra alkalmas számlát okvetlenül kérjek, mert az útiköltséget kifizeti a cég.

Én már lelassultam és ilyen gyorsan nem tudok dönteni. Ezen még gondolkoznom kell, mert mi van akkor, ha valamilyen vonzó ajánlattal állnak elő. Én már nem szívesen hagyom itt hosszabb időre Áront és Emőkét.

Most úgy tervezem, hogy a 14:50 körüli Volánbusszal elindulok Budapestre.

Sajnos csak 3 órára értem ki a buszmegállóhoz és így csak a15:30-assal tudtam jönni.

A Volán buszon befejeztem Dominika könyvét és konzultáltam H. Zsuzsával a Lyoness utódcégéről.

Az 1-es villamossal a Bikás parkig jöttem. Ott vettem két gyrost pitában, majd M4-es metró és 8E autóbusz.

A rendetlenségtől, ami Gazdagréten fogadott, már nem estem hanyatt, mert nem készültem jobbra.
Lementem a postára átvenni a csomagomat (Teclast T30 billentyűzet).

Az egyik pitát megettem, a másikat meghagytam Áronnak.


















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése