2020. március 11., szerda

Alakul a szemészeti beavatkozás

20200311 szerda

Az ajtócsukódásra ébredtem, amikor Áron elhagyta a terepet.. Remélem, hogy az almáját nem felejtette itthon.

3/4 10-ig csak a notebookkal foglalkoztam, majd úgy döntöttem, megkóstolom a csirkepaprikást. Nagyon finom lett. A kulináris élményt még azzal fokoztam, hogy kevertem hozzá egy rádlert.

Pizsu megszervezte, hogy március 19-.én de. 10 órára mehetek a Hercegprímás utcai Szemészeti szakrendelőbe. Az igazat megvallva nagyon fosok a lézeres műtéttől.

Amikor Áron megjött, akkor tudtam meg, hogy az almát mégis itthon hagyta. Bevonult a szobájába.

A CBA-ban vettem egy nyers pizzát, meg 20 dkg kolozsvári húsos szalonnát. Reszeltem rá maradék sajtokat. Betettem a sütőbe, de azt már Áron állította be.

Amikor kész lett, a felére tettem ketchupot és megettem, a többit meghagytam Áronnak..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése