2020. március 3., kedd

Szabálysértés

20200303 kedd

Nem kezdődött jól a reggel. Mint a PAV 311 frsz-ú autó bejegyzett tulajdonosát, azzal kerestek fel, hogy kiparkolásnál meghúztam a mellettem álló Opel gépkocsit és adategyeztetésre jelenjek meg a helyszinen.

Nem volt egy kellemes élmény. Elmondtam, hogy ezt a lányom csinálta, aki nem azért fog kikapni tőlem, hogy a munkába menet ügyetlenűl parkolt ki, mert ez egy tanuló vezetővel előfordulhat, hanem azért, mert nem vette a fáradtságot, hogy egy cédulát az ablaktörlő alá tűzzön az elérhetőségével.

Igyekeztem mindenben együttműködni a kárbejelentő kitöltésével és átvállaltam a helyszín elhagyása miatti szabálysértés helyszíni bírságának (10.000.- forint) kifizetését.

Ha már amúgyis le kellett mennem, akkor bementem a háziorvosi rendelőbe receptért. Kiváltottam a
patikában és vettem a CBA-ban egy liter tejet.

A reggeli izgalmak után ülhettem le reggelizni.

Délután, amikor Áron hazaért, megkérdeztem, hogy melegítsek-e neki is ebédet, de nem kért.
Igyekeztem haladni az olasz duolingóval, de a tudásommal még nem dicsekedhetek.

Este még azt is felajánlottam Átonnak, hogy vacsorára hozna-e valamit a kis kínaiból, mert ma nem készültem főzőcskézéssel, de erre

nem volt vevő, mert fontosabb az Internet.






















8

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése