2020. március 4., szerda

Újra brushup

20200304 szerda

Reggelire egy kis sült szalonna, egy szelet kenyéren a hagymás cipóból és tejeskávé.

Kértem egy árajánlatot a kocsibeálló tetejére szerelendő 10 táblás napelemes rendszerre.

Egy kis olasz tanulás jót tesz a nap indításának.

Egy borotválkozással igyekeztem európai kinézetet adni magamnak, hogy két hónap távollét után ne ijedjenek meg tőlem a brushupon.

Háromra pontosan be is értem. Nagy szeretettel és sok-sok kérdéssel fogadtak, amikre a Larry kiscsoportjában már angulul várták a

válaszokat. Amit nem jól mondtam, azt Larry azonnal kijavította.

Amikor hazaértem Emőke nem kapott ki nagyon, de azért beszámoltam neki a tegnap délelőtti történésekről. Hálás volt, hogy

megkíméltem a meghurcoltatástól és megígérte, hogy a jövőben erre vigyázni fog.


őőőőő

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése