2020. március 17., kedd

Gyümolcsfák metszése

20200317 kedd

Az ébredés 8 óra után.

Természetesen, mint gondolom mindenki, először a koronavírussal kapcsolatos híreket néztem át.

Áron gimnáziumából megkaptam a digitális távoktatással kapcsolatos eligazításokat.

Larry hívott telefonon és közölte, hogy a Közhelyben határozatlan időre elmaradnak a brushup foglalkozások. Megértettem és mint minden preventív óvintézkedést, ezt is helyesnek tartottam.

Reggelire pörc volt újhagymával, csípős paprikával, lágy tojással és tejeskávé.

Felhívtam Pettik Gyurit (Ádám és Ági apukája, hogy az elmúlt évekhez hasonlóan el tudnának-e jönni megmetszeni a gyümölcsfákat.

El tudnának, ha ezt már február elején kértem volna, mert most már betelt az előjegyzési naptár. Ez egyérteműen az én hibám, hogy csak most jelentkeztem.

Kérdeztem, hogy mennyi idő alatt lehet megtanulni a gyümölcsfa metszést. A válasz az volt: ha van jó tanár, akkor körülbelül annyi idő alatt, mint hegedülni.

Ez nem jó hír. Rá is kattintottam a youtube-ra, de ez a gyümölcsfa metszés, ha nem is ördöngősség, de nem is egyszerű.

Kora délután folytattam a válaszfal ajtójának építését. Először felkerült a harmadik kantniléc. Utána vastag lazúrral bekentem a leakasztott ajtó egyik oldalát. A másik oldalt csak akkor fogom bekenni, ha ez az oldal már teljesen megszáradt. Nagyon jó azt tudni,

hogy valamivel vagy csak egy fázisával készen vagyok.

1/2 8 Lemegyek és készítek valami vacsorát.  Maradt a szokásos, két merőkanálnyi sok zöldséges füstölt sonka levesből csipetkével,

tejföllel. Már alig van belőle, de még van, mert egyedül kell ennem, amit nyolc főre terveztem.

Az ajtót megfordítottam. Holnap következik a másik oldala.

 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése