2020. március 16., hétfő

kantniléc beszerzés

20200316 hétfő

Reggel 7 óra után ébredtem.

Úgy tűnik, hogy a koronavírus járvány csak nem akar csillapodni.

Indulásnak egy kis Duolingo.

Megnéztem az 1990-ben készült Csapd le csacsi c. magyar filmet. Nem egy nagy szám, de káprázatos szereposztás.

Délben megmelegítettem egy adagot a nagy fazékból, majd elindultan a Barkácsboltba, mert a munka folytatásához a 25 x 25 mm-es kantiléc helyett inkább egy 25 x 30-as L keresztmetszetűre lenne most szükségem.

Útban a Barkácsbolt  felé még meglátogattam a Juditnál a két kutyát. Pongó már messziről nagy ugatással és farkcsóválással üdvözölt, mert sejtette, hogy hoztam neki valamit.

Még a házba is bekopogtam, hátha Levente otthon van, de senki nem válaszolt.

Pongó egy pillanatra sem tágított volna mellőlem, nehogy másnak jusson a konc. Előbb a kisebb kutya kapta meg az apróbb csirkemaradékot, majd Pongó a nagy csülök csontot. Nagy volt az öröm.

Még G. Lacinak is beköszöntem.

Közben hívott Pizsu, hogy a doktornő lemondta a csütörtöki jelenésemet.

Mire odaértem a bolthoz, számomra teljesen érthetetlen okból, már délután 3-kor zárva volt.

Nem jöttem teljesen üres kézzel haza, mert a CBA.-ban tudtam venni  a válaszfal ajtójának lefestéséhez szivacsokat és gumikesztyűt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése