2021. augusztus 18., szerda

Eliquis

 20210818 szerda

Hajnaltájt arra ébredtem, hogy farkas éhes vagyok. Nem is halogattam, kimentem a konyhába és  készítettem magamnak egy sonkás melegszendvicset, majd visszaaludtam.

Utána 9 óra előtt ébredtem. Rögvest hívtam B. Anikó doktornőt, hogy már csak pár szem van az Eliquis gyógyszeremből. Megigérte, hogy tesz fel a felhőbe receptet.

Mindent összepakoltam és a buszmegálló felé menet még beugrottam a CBA-ba (két pár debreceni, 1 kg kristálycukor, majd a Gyógyszertárban kiváltottam a felhőbe küldött Eliquis receptet. Nem teljesen értettem, a két doboz közül az egyik volt TB támogatott (6.500.- Ft), míg a másik nem (20.000.- Ft). csak az elsőt kértem. 60 szem, az pontosan egy hónapra elég.

A Népligeti Volánbusz végállomáson a 15:05-ös buszt értem el, így délután 5-re már a bázison voltam. A nap gyönyörűen süt és még este 3/4  7-kor is 21° C van.

Vacsora nélkül feküdtem le. de éjfélkor felébredtem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése