2021. augusztus 31., kedd

Bélyeggyűjtemény

 20210831 kedd

Normál időben 8-kor ébredtem. 

Felhívtam K. Pali régi barátomat, akiről tudom, hogy megszállott bélyeggyűjtő, adjon tanácsot, mi legyen a gyűjteményem sorsa, mert a családomban nincs senki, akit izgatna ez a hobbi.  Hosszan és sok minden egyébről beszélgettünk, meghívtam őket Dömsödre. majd 10-kor lementem reggelizni. (unicum, a kolbászos lecsó utolsó része és sör)

K. Zoli írt, hogy visszahozná a rollert, a hét második felébem Emőke is jönne vele.

Napközben sokat haladtam a szövegbevitellel, aminek a gyümölcse majd a tanulásban lesz..

Este 9-kor még lementem vacsorázni és abban lett sikerélményem, hogy végre megtaláltam a két doboz kőrözöttet. Már csak a túrós süteménynek kell a nyomára bukkannom.

T. Gabikának a viberen üzentem, hogy ha holnap mennek élelmiszer üzlet felé szívesen velük tartanék, mert van néhány besterezni valóm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése