2021. augusztus 10., kedd

Készülődés Dömsödre

 20210810 kedd

Normál időben ébredtem és úgy terveztem, hogy valamikor délután, de még napsütésben indulok Dömsödre.

Áron készített egy melegszendvicset és azt behozta az ágyamba.

Áront kértem, hogy  a nagy rendetlenségben keresse meg és csomagolja össze a feltekerhető zongora billentyűzetet és tartozékait (tápegység, hangfalak stb.), mert odaigértem D. Katinak, mivel a pianínóját el kellett adnia.

Áron azt válaszolta, hogy mondjam meg, hogy hova tettem, mert ő csak úgy tudja megkeresni.(ja, úgy könnyű, akkor már én is össze tudom csomagolni.) 

Katit felhívtam, hogy egyelőre ne jöjjenek érte, mert még nincsenek meg a tartozékok.

 Mindent gondosan összepakoltam . A buszmegálló fele bementem a postára az utánvételes letétbehelyezett csomagomért. majd mentem a CBA-ba. Ott vásároltam tejet, egy nagy palack sört, unicumot, egy flakon csípős ketchupot, üveges lecsót, lecsóba való kolbászt, két csirkecombot, debrecenit, valamint egy csípős paprikát. 

Így már a notebook táskán kivül egy tele hátizsákkal tudtam felszállni a 8E buszra. onnan metróval tovább.

A Vasútállomáson a metró lejárónál a  Lipóti pékségében kértem egy túrós batyut és egy hosszú tejesskávét ottani fogyasztásra és egy fél kiló kenyeret elvitelre.

A Népligeti Volánbusz pályaudvaron a 18:03-kor induló buszt sikerült elérnem.

A buszról felhívtam Z. Gábort, hogy ki tudna-e jönni értem este 7-kor a Dömsödi CBA megállóhoz, hogy a málháimmal a házhoz vigyen.. Erre majd ki kell találnom valami más megoldást. (pl. taxi). Arra még akkor sem szabad berendezkednem, ha csak heti egy alkalommal is, hogy mindig Gábort zaklassam.

Amikor leszálltam a buszról, Gábor már ott várt és elvitt a bázisra.

Egy kupica unicummal kezdtem, majd  mindent bepakoltam a hűtőbe. 

Még megsütöttem zsírban egy-két kisebb szelet kenyeret, és lepihentem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése