2021. augusztus 12., csütörtök

Zoli kölcsönkérte az E-rollert Ádám fiának

 20210812 csütörtök

Már 8-kor felébredtem, de még nem voltam  éhes a reggelire.

Zoli üzent, hogy csak 1 óra fele ér ide az E-rollerért..Addig legalább minden tartozékát (hálózati töltő, lakat a tárcsafékre, bevásárló kosár) össze tudom szedni.

A kis zöld bevásárló kosarat kivéve, mindent megtaláltam, az valószínűleg Gazdagréten van, de majd elmondom, hogy az hol szerezhető be. 

10 óra után megreggeliztem  (sült debreceni lecsó körettel. Utána tejeskávé.)

Zoli, kicsit később ugyan, de megjött. Hozott nekem KFC-s sült csirkeféleséget és süteményt. Mindent sikeresen átadtam, néhány szavas bevezető használati tanáccsal és jó utat kívántam a Porecsi 10 napos kirándulásukhoz.

A délután notebookon folytatott munkával és ejtőzéssel telt. Többek között átküldtem Zolinak egy pdf-ben letölthető User Manual-t a Xiaomi M365-ös e-rollerhez, hogy Ádám fia el tudjon indulni vele.

A vacsora nagyon későre, este 9-re tolódott. a Zoli hozta grill csirkéből melegítettem magamnak.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése