2021. augusztus 2., hétfő

EMPÁTIA, NYUGALOM.

 20210802 hétfő

10-kor ébredtem. A Claim Conference titkárságáról hívtak.  Az e-mailemre válaszolva megnyugtattak, hogy nem az otthoni rendetlenség miatt nem találom az "Életbenlét Igazolás" formanyomtatványt, hanem  most senkinek sem küldtek. Az Augusztus közepén aktuális összeg érkezni fog.

A kései reggeli, mint általában, sült kolbász mustárral, fokhagymával és pirítós kenyérrel, utána tejeskávé.

Közben kivettem a mélyhűtőből a két csirkecombot és kezdődött a felengedés, beirdalás, megtűzdelés fokhagymával és (sóval, borssal) fűszerezés.

Meghámoztam két közepes méretű krumplit és felkarikázva a a combok köré kerültek a serpenyőbe.

A rádióból szól az olympia közvetítése. 

EMPÁTIA, NYUGALOM.

Nem hegyezem a füleimet, hogy mikor mond a sportriporter valamit, ami szerintem magyartalan és helytelen. Ha neki úgy jó, akkor legyen nekem is az, ezen nem fogok bosszankodni és inkább figyelek a sporteredményeinkre.

A félig megsült combokat és krumplikarikákat megforgatom, kikapcsolom a platnit és nyugodtan felmegyek pihenni.

Este 8-kor tálalom a vacsorát kovi ubival, utána sör.