2021. augusztus 17., kedd

Harmadik oltás

 20210817 kedd

Hajnalban két rossz hírre ébredtem. Egy újabb szörnyű buszbaleset az  M 7-esen és a másk, hogy nem tudom magamat regisztrálni a harmadik emlékeztető oltásra, mert Budapesten elfogytak a helyek. Nem is értem. A kormány azt nyilatkozta, hogy a szükségesnél 1 millióval több vakcina áll rendelkezésre, akkor mi a probléma?

Átutaltam az  SCA-nak az Augusztusi 1.000.- Eurót. Utána, mint aki jól végezte dolgát visszaaludtam és csak 1/4 12-kor ébredtem. 

Áront kértem, hogy jöjjön le velem a CBA-ba bevásárolni és készítse el a reggelit, de egyikhez sem volt kedve.

Vettem tejet, kenyeret, paprikát, paradicsomot, krumplit, újhagymát, egy doboz panírozott halrudacskát, üveges natúr lecsót, lecsókokbászt, olasz sonkát, pizzát, sört és WC papírt.

A lelkivilágomat tükrözi, hogy a napi blogbejegyzésem nagyobbik fele nem a szépirodalomról, a klasszikus  zenéről, a képzőművészetről, netán az esztétikáról, hanem csak a zabálásról szól.

Már megint. Este 9-kor felkockáztam két szem krumplit. 

Amikor az sós vízben vmegfőtt, beleaprítottam a lecsókolbászt és megkínálva egy kis Erős Pistával, majd beleöntöttem az üveg lecsót. Az eredmény nagyon finom lett. 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése