2021. augusztus 16., hétfő

Itéletidő

 20210816 hétfő

Áron reggel 9 óra előtt ébresztett, hogy indulnunk kellene a Szent Imre kórház szemészetére.

1/2 10-re volt időpontom. A Bikás parknál vettem egy adag Falafelt. 

Időben odaértünk. de ott egy kis pacientúra torlódás miatt csak délutánra kerültem sorra. Alapos műszeres vizsgálat után kedvezőtlen eredményeket közöltek, felírtak kétféle szemcseppet és egy újabb felülvizsgálatra Szeptember 30-ra 9 órára berendeltek. 

Áron onnan más irányba indult el, de én egyedül is könnyen hazataláltam.

Útközben a Bikás parknál vettem egy adag Falafelt görög salátával. Hazaérve rögtön megkóstoltam. 

Nem vagyok kozmopolita, de meg kellett állapítsam, hogy 


az itthoni íze a Nürnbergi, a Párizsi, a Londoni és a NewYorki (tricikliről árult!) Falafelnek a közelébe se jön. 

Úgy kell annak, aki nem tud itthon maradni a fenekén. :-(

És akkor az Izraeli ízéről még nem is tettem említést, mert ott még mem jártam, (az még hátra van).

Áron vacsorára rántott csirkés melegszendvicset készített, amihez jól passzolt a görög saláta..

Az idő odakint villámlásokkal és dörgéssel jelezte. hogy jönni fog a lehülős és a rossz idő. Éjfélre már olyan szélsüvítéssel is fenyegetőzött, hogy minden nyílászárót be jellett csukni. 












9




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése