2021. augusztus 28., szombat

Pihenés Dömsödön

 20210828 szombat

Már nem is kezdek hozzá, hogy panaszkodjak. Az otthoni körülmények arra késztettek, hogy már reggel einduljak.

A buszmegálló fele még vettem néhány dolgot a CBA-ban. (két csirkecomb natúr lecsó, hozzá kolbász, kétféle kőrözött, sonka, csípős paprika, unicum) A kis hátizsák súlyán éreztem, hogy Dömsödi végállomáson sem lesz gondom az önellátással.

Először a csövesekhez mentem, de a látogatásom formális volt, mert tulajdonképen magányra vágytam. Ők őszintén kedvesen fogadtak és kínáltak, de nekik sem volt kedvem panaszkodni, amint tehettem mentem tovább.

1/2 6-kor  szálltam le a buszról és még a Mizsei kisboltban kiegészítettem a bevásárlást (vöröshagyma, krumpli, kenyér, sör).

 Hatkor már bőven egy korty Jaegerrel köszonthettem magam a bázisra érkezésem alkalmából.

Először kipihentem a (gyalog) út fáradalmait, majd két óra múlva megvacsoráztam.

Utána megírtam a  mai blogbejegyzésemet, ami mai napok óta elmaradt.

 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése