2022. január 30., vasárnap

Béniék bevásárolnak nekem is. 30

 20220130 Vasárnap

Későn ébredtem. Lementem és behoztam egy tányér kocsonyát a kései reggelire.

Felhívtam Bénit, hogy ha még nem végeztek a bevásárlással feladjak egy  pótrendelést (sárgarépa a kocsonyához). Végeztek, kb. egy óra múlva érnek haza, de megoldják.

A tél a hidegen engedett. 9° C van, de nagy szél kerekedett. Valószínűleg  ezzel van összefüggésben az áramszünet. Közben megérkezett Béniék bevásárlása. Amint visszatér az áramellátás elrámolok mindent a hűtőbe és felteszem az új adag  kocsonyát főni.

A ház egyes részeibe nem jött vissza az áramellátás. Én csak a villanyóra szekrényben lévő három fázis főkapcsolóját és a kismegszsakítókat tudtam leellenőrizni, azok rendben voltak. 

lehet, hogy a szélvihar utáni helyreállításban egy fázis nem jön be a házba?

égykor átvittem Béniéknek a köszönés és a hálám mellé a kiürült bevásárló szatyrukat, és a tartozásomat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése