2022. január 24., hétfő

Még kitart a kocsonya 24

 20220124 Hétfő

Reggel 8-kor ébredtem. Kicsit rendbetettem a blogbejegyzésemet.

A tél még vicsorgatja a fogait, kint -3°C, de bent a házban már 20 fok van. Még két hónapot kell kibírni, azután "Sándor, József, Benedek, zsákban hozza a meleget." Eddig még minden telet tavasz, majd nyár követet.

Béla elmondta energetikai szakvélemányét, miszerint amikor elhagyom a bázist néhány napra, akkor nem kellene 10 fokkal lejebb venni a beállítást, mert azzal nem takarítok meg semmit, csak kiteszem magam egy megfázásnak.

A szertartás szerint kimentem az istállóba, behoztam egy tánnyér kocsonyát, amíg a pirítós készült jól megfűszereztem, bekaptam egy kupica Unicumot és kezdődött a reggeli lakoma.Utána sör.

Késő délután megsütöttem a fokhagymával már tegnap megtűzdelt és megfűszerezett csirkecombot.

Este fél nyolckor már csak egy fél szál lecsókolbász volt sütve a vacsora, utána sör.

Most este 8-kor is még csak 20,5 ° C volt a házban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése