2022. január 16., vasárnap

Indulás Dömsödre 16

 ffff20220116 Vasárnap

Úgy indultam el Dömsödre, hogy csak egy vekni kenyeret meg a bió hulladékot tettem a hátizsákba, a többit majd az állomáson megveszem.

A reggelit is elhalasztottam, hogy hamar induljak.

A Kelenföldi Vasúállomáson Vasárnap lévén zárva volt a reggelizo hely, nem baj, majd Dömsödön.

A Bikásparki CBA-ban vettem kocsonyának való sertés lábszárat széttütve, egy sonkát, Unicumot és sört, az Indiainál kértem frissen készült, eddig ismeretlen kaját.

Simán ment az átszállás. Egykor érkeztem a Népligeti Volánbusz pályaudvarra, hogy csak öt percet kellett várnom az indulásra. A leszáskor a Mizsei kisboltban már csak debrecenit, sárga- és fehérrépát meg egy flakkon mustárt kellett vennem.

A gyalogút felénél betértem Gulyás Laciékhoz egy pár perces pihenőre. Nagyon el voltak foglalva a holnapi vendégvárással, úgyhogy nem is alkalmatlankodtam, mentem tovább.

A házban legelőr elindítottam a fűtést mert csak 12 fok volt.

Utána mindent elpakoltam a hátizsákból, de úgy, hogy mire elkezdtem volna főzni a kocsonyát, csak a sonkát találtam meg, a sertés lábszárat nem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése