2022. január 27., csütörtök

Hogyan küzd az elektromos kazán a téllel? 26

 20220126 Szerda

Az ébredés után az első utam a szobathermosztáthoz vezetett. Kíváncsi voltam, hogy az elektromos kazán, hogyan küzd meg a tél fogcsikorgatásával. Megelégedéssel olvastam le, hogy a házban már 22°C kellemes meleg van.

A következő lépés a reggelire behozott megunhatatlan kocsonya.

Amíg a kocsonyát fűszereztem, mindkét oldalán világosbarnára megpirult hozzá egy csonttáfagyott nagy szelet kenyér. Mire a citromlével meglocsoltam a kocsonyát, már összefutott a nyál a számban. Fenséges és bőséges reggeli volt, utána sör.

A reggeli lustálkodás után belenáztem a hrekbe és egy nagyobb lélegzetű tananyag bepötyögédébe. Az Alaszkáról szóló leirás Level 2-es szintű könnyűnek ígérte magát és a hasznosságán túl tartalmilag az ott élő eszkimókról és az odalátogató túrizmusról nagyon érdekes volt. 

Emőke lányom lemondta a mai látogatását, aminek jobban  örültem, mintha ilyen útviszonyok közepette elindult volna.

Az Alaszkai tananyah szinte az egész napomat kitöltötte.

Koradélután egy kis sültkolbász, vacsorára pedig a mélyhűtőből felmelegített halászlé volt. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése