2022. január 11., kedd

Telenor számlák 11

 20220111 kedd

8 óra előtt ébredtem. Áron tegnap este még arról beszélt, hogy mielőtt ma elmegy itthonról, fog készíteni nekem reggelre tükörtojást. Ez elmaradt.

10-kor kimentem és melegítettem magamnak kínait.

A Telenor SMS-ben számlaelmaeadásról ír és kikapcsolással fenyeget.

A www.Mytelenor.hu oldal szerint viszont nincs számálaelmaradásom. A befizetni való összeg 0 Ft.

Megpróbáltam elérni a telenort a 1220-as hívószámon. a "minden munkatársunk foglalt..." kezdetű szöveg visszahívást ígért.

Nemsokára megjött avisszahívás, sőt mindkét hívószámhoz tartozó befizetnivalóról küldtek 1-1 SMS-t, amiben semmi meglepő nem volt. Mindkettönk kedvezményes alapdíja 2.620.- Ft/hó, ami egy csomó mobil Internet szolgáltatást is tartalmaz. Én nem szoktam átlépni ezt a 2.620.- Ft-os hatát, de most 200- Fttal átléptem. Áron havi számlája viszont a telefonhasználati szokásaihoz hívenn több mint 10 ezer Ft-tal lépte át az alapdíjat, ami ahhoz képest sok, hogy őt sosem tudom elérni telefonon. 

Sikerült midkét Telenor számlát átutalnom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése