2022. január 27., csütörtök

Újabb kocsonya turnus 27

 20220127 Csütörtök

Normál ébredés, de addig se hírek se email, amíg nem reggelizek meg.

A fűtés leáll, de valószínűleg csak azért, mert a parancsnak megfelelően a beltéti hőmérséklet meghaladta a 23 fokot.

Csak egy pillantős a szobahőmérőre 23,5° C. Szuper! 

Behoztam egy tányér kocsonyát, (sajnos az utolsót)- megszórtam a fűszereimmel, megpirítottam hozzá egy nagy szelet kenyeret és lakoma reggeli.

10 óra után megkérdeztem Gabikát, tervezik-e, hogy mennek vásárolni. Nem, de ha hamar összekapom magam, átküldi Ferikét és ő bevisz a központba vásárolni.

Nekem se kellett több, pár perc múlva már a kapu fele sétáltam.

Ferike leparkolt. A hentesnél kezdtem: Három sertés lábszár feldarabolva és két csirkecomb.

Utána átsétáltam s CBA-ba (1 kg szeletelt kenyér, 1 kg krumpli, lecsókolbász, felvágott,1  csípős paprika, őrolt fekete bors, 1 palack tej, sör és Unicum.)

Nagyon hálás voltam Ferinek az oda-vissza fuvarért.

Mindent elpakoltam és magamaz is megjutalmaztam egy kupica Unicummal.

Azonnal feltettem a kocsonyának valóf főni. a körmökön kívül csak sok fokhagyma került a fazékba.  

Amíg az főtt, megtűzdeltem fokhagymával a csirkecombokat és megfűszerzve előkészítettem majdani sütésre. 

Délután 4-re mefőtt a kröm. Elmosogattam 8 tányért és elkezdtem a kitelepítést az istállóba. Mire végeztem (este 6 óra) jól átfáztam. Csak a fűtött ház, az unicum és a dupla takaró vígasztalt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése