2022. január 18., kedd

Lassan melegszik a ház 18

20220118 Kedd

Reggel 7-kor ébredtem.

Lemegyek készíteni valami reggelit és megnézem, hogyan állnak a hőmérsékleti viszonyok.

Odakint -2° C van, itt bent a házban, Hála a napelemes rendszernek, és az elektromos kazánnak,több mint 20 fokkal több, 18,5°C van. (és a havi számla szerint mindez ingyen.)

Hiába, ezt a nagy ló kétszintes házat, még a 15 cm-es hőszigeteléssel együtt sem egyszerű felfűteni.

A reggeli főtt debreceni mustárral és kenyérrel, meg egy lágytojás és tejeskávé.

A belföldi hírek korán sem olyan melengetőek, mint a kinti napsütés.

Márki Zay Péter egyik kampány beszédében kritizálva felsorolja a regnáló kormány intézhedéseinek a hibáit, a kormányoldal pedig erre úgy reagál, hogy MZP egy hülye.

Szerintem azért nem zalálom sehol a január 17.-i blogbejegyzést, mert azt  hétfőn meg se írtam. Tudomásul kell vennem, hogy az a blognaplóból kimarad.

Kora délután lementem és megsütöttem  az utolsó szem krumplit és a mélyhűtőben talált csirkecombot. kicsit odaégettem, de a mienk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése