2022. január 25., kedd

Szótár nélkül 25

 20220125 Kedd

8-kor ébredtem. A tilalom ellenére átnézem a napi híreket. 

Behoztam egy tányér kocsonyát és az utolsó két szeletke pirított kenyérrel megreggeliztem.

A tél délután fél négyre engedett a szigorúságából és a kinti hőmérséklet  a -3°C-ról +2 fokra enyhült.

Idebent a házban sincs még tarhonyapirító hőség, de már egészen jól elviselhető, kellemes 21° C van.

Uzsonnára elfogyasztottam a már fonnyadásnak induló banánt.

Később a mélyhűtőládában találtam egy nagy zacskó szeletelt kenyeret. felét rögtön áttettem a hűtőszekrény mélyhűtő részébe és egy szeletet rögtön a pirítóba, mert közben sült egy debreceni. Ez lett 1/2 8-kor a vacsora.

Utána megnáztem egy filmet Edison-ról és már fel sem tűnt, hogy elő sem vettem a szótárt. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése