2022. január 3., hétfő

Újabb adag kocsonya 03

 20220103 Hétfő

Reggel 6 óra előtt ébredtem. Odakint a tél csikorggatja a fogát 2° C van, idebent több, mint 23. Reggelire megmelegítettem Anika főzte husos lencsefőzeléket és feltettem főni a mélyhűtőből elővett kocsonyának valót. Há az 10-ig fő, akkor is tökéletesen egpuhul. Rögtön beleaprítottam néhány gerezd fokhagymát, egy kis csípős paprikát, csak az íze kedvéért és a két utolsó, kissé már fonnyadt sárgarépát csak úgy egyben hámozatlanul.

10-kor kivittem a tányárokat (összesen hetet) az istállóba a szalagfűrész munkalapjára majd a nagyfazékból kiporciióztam a kocsonyát. Szerintem ez holnap reggelre már dermedt lesz és fogyasztható.

Emőke lányom azt mondta, a hétvégén valószínűleg jön értem, addig tartsak ki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése