2022. február 16., szerda

A temetőben 16

 20220216 Szerda

Reggel hívott István, hogy 12-kor találkozhatnánk a Farkasréti temetőben, elvezetne Évi és a többiek sírjához. Igyekszem időben odaérni.

Majdnem pontosan érkeztem. Megvettem a virágokat és 1/4 1-kor a megbesélt helyen találkoztunk.

István odavazetett a közös sírhoz és bár én résztvettem Évi temetési szertartásán, de egyedül nem találtattam volna oda.

Szerettem volna Istvánt egy ebédre, de momdta, hogy siet haza. Így csak leültünk egy padra és a búcsú előtt még egy bő félórát még beszélgettünk.

Azután István elkisért a buszmegállóig, kérte. hogy amikor hazaérek olvassam el a levelét és mielőbb újra találkozzunk.

Hazaérve betértem a kjnaiba. Rendeltem egy csípős savanyú levest.

Már majdnem befejeztem, amikor Áron telefonált.

"Hol vagy Apa? Nem tudok bemenni a lakásba, pedig  kértelelek, hogy az alsó zárat ne zárjad, mert a kulcát nem találom." "Itt ülök a kínai előtt, odaadom a kulcsom, legalább hazakisérsz."

Két perc múlva ott volt, de csak a kulcsot kérte, engem otthagyott.

Egy húsz perc latt én is hazaértem és csak egyszer botlottam elá de valaki felsegített.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése