2022. február 18., péntek

Indulás Pátyra 18

20220218 Péntek

Ébredés 8-kor.  A tél még erölködik, 7° C van odakint, de a nap már vitatkozik vele és szórja sugarait.(Nem én vagyok ilyen költői, egy Puskin versből loptam a szófordulatot:

"Oszeny nasztupila, vüszokli szveti,,,." Beköszontott az ősz, szórja sugarát....

Minden nap álmodok valamelyik régi közeli barátomról és egy vele közös, meghatározó élményről. 

Ma Gy. Gábor és felesége Zsuzsa voltak soron. és a közös Adriai utazásunk (1970) képei jöttek elő.

A mai reggeli elmaradz mert nincs itthon tej. Amikor tegnap megkértem, hogy hozzon egy liter tejet, hogy reggelire legyen, azt mondta, majd reggel hoz. Ehhez képest már mindjárt délután két óra an és még fel se kelt.

Még világosban megjött Emőkelányom.Összecsomagolt néhány ruhaneműt és indultunk Pátyra. A helyi kényeztetés a tejfölös ragulevessel kezdődött. Utána megfürödtem és bebújtam a nekem rögtönzött ágyba

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése