2022. február 28., hétfő

Pénzt-rca feltöltése 28

20220228 Hétfő

1/2 10-kor ébredtem. Áront csak annyira zavartam, hogy megkérdeztem, jól érete-e magát a síelésen és volt-e valami proBank fiókba vezetett. 

Megrendeltem az elzűnt Credit- és Debitkártyám újragyártását. Azt könnyű volt belátnom, hogy 2022-ben bankkártya nélkül még levegőhöz sem jutok..

Azt igérték, egy héten belül megkapom a  bankkártyákat.

Erre az egy hétr szerettem volna felvenni a  Forint számlámról 30.00.- Forinzot.

- "Azt, hogyan képzeli, hogy ha nincs itt a bankkártyája, akkor felvehet ekkora összeget?"

- "Adja ide a panaszkönyvet, mire befejezem a bejeyzést, biztos vagyok benne, hogy Ön is megtalálja a megoldást."

-"Beszéltem a főnőkömmel, kérem a Személyi Igazolványát és a Lakcím kártyáját, megoldjuk."

Miután megtelt a pénztárcáám, elinultam  vásárolni.

A kis kínaiban ettem egy csípős savanyú levest és csomaggoltattam egy csirkesültet rizzsel és káposztával.

A CBA-ból csak csirkecombot, csípős paprikát, két fajta süteményt, tejet, sört és unicumot hoztam.

Áronnak mindent kjnáltam, de semmit se kért. Teljesen megszűnőben van közöttünk a családi kapcsolat, az életközösség.

Este kilenckor még kimentem és megettem egy fél süteményt. Otána már csak pihenés.

Hogyan, milyen alapon veszem magamnak a bátorságot, hogy kritizáljam Áron feje tetejére állított napirendjét, amikor magam is képes vagyok arra, hogy hajnali 3-kor kimenlek megmelegjteni egy adagot a k€nai csirkés rizsből, hogy  káposztával megegyem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése