2022. február 1., kedd

Monitor csatlakoztatása 01

 20220201 kedd

Haladunk a télben má már Február van. Amikor a múlt héten Feri vitt vásérolni. túlzott otimista módon azt találta mondani, hogy három hét múlva itt van a jó idő. 

Én ezt inkább három hónapra teszem. 

A végső szót ugyis a medve fogja holnap (Febr. 2.) megmondani, azzal, hogy visszabújik-e a batlangjába vagy nem. Ma 2-5° C-t mutat a kinti hőmérő.

10-kor kimentem egy tányér kocsonyáért, hozzá egy szelet pirítós, utána tejeskávé.


Felhívott K. Lajos egytemi évfolamtársam és jó barátom. Számomra nagyon rossz hírekről számolt be a szivével kapcsolatban. Ljoshárom évvel idősebb nálam.Nagyon drukkolok neki, hogy a műzétje eredményes legyen.

Annácska új monitora és csatlakozási problémájával kapcsolatban megpróbáltam segíteni.

Béla engedélyével megadtam neki a telefonszámát. Az a valószínű, hogy azok fognaktudni segíteni, akiktől vásárolták az új monitort. Mindannyian a Jó Isten és Bill Gates kezében vagyunk.

A vacsora idejét meghosszabbítva még éjfélkor is kocsonyáztam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése