2022. február 4., péntek

Mi a mai program? 04

 20220204 Péntek

Már nem sokkal 8 óra után feébredtem. Áront rögtön megkérdeztem, hogy mi a mai programja. Csak annyit mondott "Van."

10-kor kérdeztem, hogy tervez-e valamit készíteni reggelire, mert azt nem szereti, ha én készítek.

11-kor meghozta a futár, amit rendelt. Áron kérte, hogy adjak kölcsön 5.000 Forintot.A három szelet pizza, amin a néhány szem kukoricán kívűl semmi egyéb feltét nem volt, jó  ízű. Én kb. 1.000.- Forintból tudtam volna elkészíteni, igaz, hogy az nem jött volna fel a küszöbig, az alapanyagaiértpedig (liszt, tojás, konyhasó, ha éppen nem lett vona itthon) le kellenene menni a CBA-ba.

A pizza, amit hoztak jég hideg volt, meg lellett melegíteni a sütőben, rá ketchup. A tejeskávé, amit Áron mézzel édesített, nagyon finom lett.

1-re végeztem a reggelivel és elkezdtem a "Doctor No" szövegbevitelét.

Megelégedéssel töltött el, hogy annak ellenére minden sorát (szótár és fordító proram nélkül) értettem, hogy a nehézségi fokát Level 5-nek jelezte.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése