2022. február 20., vasárnap

Készülődés Gazdagrétre 20

20220220 Vasárnap

Emőke finom reggelit készített. (Tükörtojás, szendvics, saláta.) Elmondta a jó hír. Áron írt neki, hogy elkezdte a konyhában a rendcsinálást Nagy Emő küldött hozzá finom tejeskávét

Később Csabi is belátogatott. Meséllt néhány szóban a Leila új kis Fordjáról. A leendő napelemes rendszerről csak az adminisztrációs problémákat mondta el.

Nagy Emő is lejött. Megigazította a hajamat és amennyire tudta levágta a szakállamat, hogy megtudjak borotválkozni.

Emőke lányom azt mondta, hogy úgy készüljek, hogy  5 óra körül el tudjunk indulni Gazdagrétre.

Áront is felhívtam, hogy ma este érkezünk, mert nekem ő nagyon hiányzik.

Időben elindultunk, Emőke egészen a kapuig hozott.

Áron kimérten fogadott. Annyit mondott, hogy én azt csináljak, amit akarok, de őt most ne zavarjam.

Kipakoltam a kis hátizsákból és lepihentem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése