2020. január 2., csütörtök

A csirkecombok megint szénné égtek


A tegnapi átfázásom miatt szinte egész éjjel szenvedtem az orrfolyástól.

10-kor lementem a CBA-ba. Vettem tejet, sonkát, csípős paprikát (ennek az ára két hét alatt 49 Ft/db-ról felment 189 Ft/db-ra), egy háló citromot és két nagy pecsenye csirkecombot.

A patikában vettem egy doboz 500 mg-os TEVA C vitamin rágótablettát.

Feljövet rögtön befűszereztem a combokat és alacsony fokozaton!! feltettem sülni, Megkértem Áront, hogy legyen a segítségemre abban, hogy felügyelje a sütést, magamnak pedig főztem egy kamilla teát, ami felettébb jól esett. 

Mind a négy hús teljesen szénné égett.

Később le is jött Zoli és elég ingerülten reklamált, hogy már megint mit csináltam. Nem tudtam vele vitatkozni, mert teljesen igaza volt, csak nagyon elnézését kértem.

Be kell látnom, hogy a jövőben, ha nem tudok végig ott állni mellette. akkor hozzá se kezdek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése