2020. január 10., péntek

Rendetlenség



½ 8 körül szinte berontottam Áron szobájába, mert azt hittem, hogy elaludt, de ő mondta, hogy ma EDUCATO-ra megy, sőt kérte, hogy erről írjak is egy pár sort az osztályfőnöknőnek.

Délelőtt megpróbáltam összeszedni az utazáshoz szükséges dokumentumokat, de a gyógyszer kiviteli engedélyt még mindig nem találtam.

Dél körül elindultam a Copy Guru-ba, mert tegnap ott felejtettem a Pen drive-ot, amin biztonságból rajta van az összes úti dokumentum.

Közben betértem a közeli Vietnámi étterembe, mert már régóta szerettem volna kipróbálni. Kinéztem magamnak egy levest. Amit rendeltem (rákleves), három féle méretben lehetett kérni (kicsi, normál. nagy). Én egy normált választottam, de az is kiadós és finom volt.

Hazafele vettem a CBA-ban a tervezett vacsorához csirke szárnyat, tejfölt és egy kis-vödör céklát.

Délután eljöttek Pizsuék a Teclast 30-as tabletért és a billentyűzetért. Már akkor is tetszett, amiikor átvették.

Amikor elbúcsúztak, lementem a házi orvosi rendelőbe és ott töredelmesen bevallottam, hogy valahova elkavartam a gyógyszer kiviteli igazolást. A nővér nagyon rendes volt és kinyomtatott és alásirattatott egy másikat.

Feltettem csirkepörköltet és a hozzávaló tésztát főni, és amíg az főtt, elkészítettem hozzá a salátát ( 2 dcl tejföl, majonéz, mustár, méz, 1 evőkanál olíva olaj 2 evőkanál vörösbor, egy fél citrom belecsavarva, és őrölt fehérbors. Amikor ez mind finom krémmé állt össze, belekerült a sok cékla.

Mire mindezzel végeztem, eljött a vacsoraidő, szóltam Emőkének is, hogy tálalva.

Még este jött az értesítés a hírláncon keresztül (Béni > Gabika), hogy Dömsödön a faházban ég a villany). Azt nagyon jól tették, hogy nem kapcsolták le a főbiztosítékot, mert a bojlert, ami alacsony hőfokra állítva ugyan, de van kapcsolva, nehogy szétfagyjon,   Mese nincs, a rest (és a hülye) kétszer fárad. Holnap le kell mennem.




























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése