2020. január 3., péntek

Gyógyszerek


Kezdenek felgyorsulni az események, miközben az olasz Duolingó-ban behozhatatlan restanciáim keletkeznek, pedig nagyon érdekes részekkel találkozom.

Lementem a házi orvosi rendelőbe, de oda hiába vittem a gyógyszer kiviteli engedélyek formanyomtatványait Word formátumban egy Pen drive-on, mert a doktornő azt mondta, hogy ő azt (USB) nem tudja bedugni a számítógépébe. Ezért inkább küldtem neki egy email-t és ahhoz csatoltam a kitöltött formanyomtatványokat.

A doktornő felírta a kiviendő gyógyszerek receptjét és azon felül javasolt egy orrcsepegtetőt.

Kiváltottam a gyógyszereket és azon felül vettem egy doboz ProGastro-t is, amit Pizsu javasolt.

Úgy látom. az orrcsepp enyhít a taknyosságomon.

Áron megmelegítette a tésztával köretezett gombapaprikást, amiben szerintem kevés volt a paprika, de az íze nagyon finom volt.

Nekifutottam a Biztosítás intézésének, de úgy tűnik, hogy ezt a nyitva tartás miatt következő hétfőre (január 6.) kell halasztani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése