2020. január 8., szerda

Hátizsák


Elhatároztam, hogy teszek még egy kísérletet és bemegyek busszal a 112-es postahivatalba, hátha odatalált már a hátizsák.

Bekaptam egy túrós táskát egy pohár tejjel és elindultam, Még egy bátortalan mozdulattal kinyitottam a postaládát és két levél mellett benne volt egy értesítés, hogy a külföldi csomagomat átvehetem a Gazdagréti postahivatalban. No 112-es, no busz, 60 méter gyalog és átvettem. 

De azért azt meg kell, jegyezzem, hogy Kínából a megrendeléstől számítva két hét alatt ért a Magyar Posta csomagkicserélő központba a termék (és csak azért ilyen lassan, mert nagy volt a karácsonyi csomagforgalom és az ünnepek elmúltával három hétnek kellett eltelnie, amíg az Magyarországon belül hozzám eljut a küldemény.

A fő az, hogy megjött. Ugyanezt a márkát, ugyanezt, típust a Decathlon ötször ennyiért árulja. Sok zseb, sok cipzár, sok csat és még egy kábellel bevezetett USB csatlakozási lehetőség is van benne.

Már a kicsomagolást is élveztem.

Kis kitérővel belátogattam az Alléban a Telenor Ügyfél központba. Befizettem s jelenlegi számláinkat és még egy kis előleget is. Vettem egy 32 GB-s mini SD kártyát a tabletbe.

Elindultam az elutazás előtti utolsó brushup-omra és bejelentettem, hogy legközelebb csak március elején jövök, mert addig Dél- Kelet Ázsia.

Hazafele vettem a CBA-ban tejet, zsemléket, tehéntúrót, tejfölt, krémsajtot. de végül nem az én általam tervezett túrós csusza lett a nyerő.

Áron este 8-ra elkészítette a vacsorát (Bolognai spagetti). Nagyon finom lett, hárman ettük.

Hazafele vettem a CBA-ban tejet, zsemléket, tehéntúrót, tejfölt, krémsajtot. de végül nem az én általam tervezett túrós csusza lett a nyerő.

Áron este 8-ra elkészítette a vacsorát (Bolognai spagetti). Nagyon finom lett, hárman ettük.


Éjjel ¼ 2.kor még arra ébredtem, hogy Áron Internetezik. Amikor bementem hozzá, hogy mindent kapcsoljon ki, azzal hárított, hogy ne aggódjak. holnap az első két órája elmarad.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése