2020. január 4., szombat

Vacsora egyedül


9-kor egy telefon csörgésére ébredtem. Rögtön átfutott az agyamon, hogy biztosan meghozták a megrendelt új hátizsákot, de nem, csak egy telemarketinges hívás egy újabb ingyenes egészségfelmérő akcióról.

A kisördög arra kíváncsi bennem, hogy vajon ki és mennyiért szolgálta fel a nyugdíjas korúak adatbázisát?

A posta csomagkicserélő központ gépi hangja a telefonhívásomra udvariasan azt mondja, majd hétfőn.

Készítettem magamnak egy meleg szendvicset és egy tejeskávéval elfogyasztottam.

Dél körül elindultam, hogy haladjunk egy kicsit az előkészületekkel.

Az Eleven Centerben elkészült a vízumokhoz a négy igazolványkép. A hölgy kérdezte: hogy tetszik? Mondtam neki, hogy jó, de a házassági hirdetésemhez ezt 
nem csatolnám be, de ez nem az ő hibája.

Onnan a Váci út 70. –hez mentem, de az oltóközpont már zárva volt.

Hazafele menet Áron telefonhívása csörgött. A tisztességéből annyira futotta, hogy bejelentette, ma nem alszik otthon. Már ez is valami. Nem örültem a hírnek, de díjaztam, hogy megosztotta velem.

Gazdagrétre érve vettem a CBA-ban egy csirkemellet és egy rizses zöldségkeveréket, egy doboz tejet és egy sört.

A csirkemellet felszeleteltem, kicsit kiklopfoltam és gondosan megfűszerezve, bepanírozva kisütöttem.

Egy nagyobb lapostányérban vittem fel Zoliéknak is kóstolót, nehogy azt higgyék, hogy mi csak odaégett húst tudunk készíteni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése