2020. január 9., csütörtök

Készülődés


Hét óra után, de egy teljesen zavaros álomból ébredtem. A történet nem volt beilleszthető a napjaim valóságába, a szereplők egymással teljesen jól együttműködtek, holott a való életben nem is ismerték egymást. A probléma a történetben nyakatekert volt. Az egészből azt szűrtem le felébredve, hogy az utazási előkészületek nem állnak olyan jól, mint ahogyan kellene, hogy időarányosan álljanak.

Jó lenne, ha már minden egy helyen rendezetten összepakolva várná az indulás pillanatát, de nincs így. Vannak dolgok, amiket még nem is találok.

Reggelire készítettem magamnak krémsajtos, sonkás, sajtos meleg szendvicskéket és hozzá tejeskávét.

Apró lépésekben próbálok egyfajta rendet tenni az utazási előkészületekben és mindig, amikor megtalálok valamit, az új lendületet ad (keep up) a folytatáshoz.

A nem talált repjegy másolatok miatt újra elmegyek a Copy Guru-ba és kinyomtatom őket a pendrive ról.

Egy kis tömegközlekedés, egy kis séta és máris kinyomtattattam minden szükségest a Check-in-hez.

Hazaérve Áron segítségével megtaláltam a notebook táskát is.

Vacsorára túrós csusza készült. Áron nem tartott rá igényt, így csak annyi tésztát főztem, amennyi kettőnknek Emőkével biztosan elfogy.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése