2018. január 23., kedd

Birthday cunami


Áron 7:25-kor indult a suliba. Én csak azért kelek fel, nehogy Pizsu ágyban találjon, miközben ő már keresztül autózott a városon.

Összeütök magamnak egy kis reggelit.

Zsuzsi is hozott egy finom szendvicset, Rosmann uzsonnás zacskókat, kiválasztott magának egy E14-es LED lámpát és végre elvitte Stefikének a könnyített Sherloch Holmes könyvet is.

Délután 3-ra mentem a brushup angolra a KÖZHELY-be.

Nagyon jó volt. A Birthday cunami miatt nem tanultunk, csak ettünk, nasiztunk. Katie-től el is kértem  az általa sütött édességnek a receptjét.

Larry kiscsoportos foglalkozásán jót beszélgettünk. Az olvasó csoporban pedig egyenesen villogtam.

Hazaérve, először lementem az orvosiba és Lenkével beoltatattam magam influenzia ellen. Jobb későn, mint soha.

A CBA-ban vettem nagyon szép almát és sütni való kolbászt.
Áronnak becsomagoltam a holnapi tízóraiját, magamnak pedig megsütöttem a kolbászt.

Megdicsértem a tegnapelőtti olasz 5-öséért, ő pedig engem a fülhallgatóért. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése