2018. január 4., csütörtök

rumlis egy nap

Már reggel tudtam, hogy a mai nap sem lesz egész napos ágyban lustálkodás.

A reggeli utáni első programként lementem a házi orvoshoz három céllal. írjon fel egy receptet, mert fogyóban van az új típusú véralvadásgátlóm. Adjon egy orvosi igazolást a gépjármű vezetői jogosítványom meghosszabbításához, és ha még nem késő, akkor adasson be egy védőoltást a közelgő influenzajárvány ellen.

A második program az lett volna, hogy elvigyem a Scenicet a beszámító mustrára, de annak az akkuja úgy le volt merülve, hogy még az ajtaját is csak mechanikusan, a kiszerelt kulccsal tudtam kinyitni. Ez tehát ma meghiúsult.

A következő feladat, hogy a Tiborékkal felmegyünk a Maros utcai lakásba és a mérőórák egyeztetése után megírjuk a birtokba vételi jegyzőkönyvet. 11 órára beszéltük meg a találkozót, de mind a hárman (Petra is jött nyolc hónapos terhesen), már ¾ 11-kor ott voltunk.

Amikor ezzel végeztünk, a lap Tv-t is beraktam, a most már teherautónak átalakított LEAF-be és ismét célba vettem a Gyámhivatalt, illetve előtte még az okmányirodát, mert a kettő egy épületben van. A sorszámommal fél óra múlva kerültem sorra, de maga az ügyintézés csak öt percig tartott.

Utána felmentem a második emeletre a Gyámhivatalba, ahol már elő volt készítve a nekem szánt záradékkal ellátott szerződés és a vagyonkezelési meghatalmazásról szóló határozat.

Itthon megmelegítettem magamnak egy adag csirke pörköltöt és vártam, hogy Áron hazaérjen.

Áron ½ 4 körül hazaért, de a megállapodásunkkal ellentétben először nem a tanulnivalóval, hanem (az Interneten) minden egyébbel foglalkozott.

Este 11-ig próbálkoztam azzal, hogy mutassa meg a leckefüzetét, azután feladtam. Még elkészítettem a holnapi tízóraiját, azután lepihentem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése