2018. január 1., hétfő

Újév

Újév van és talán nálunk is egy új év kezdődik.

Manna már korán reggel kérte, hogy engedjem le, mert tegnap a petárdák miatt senki nem engedte le.

Áron még meg sem látogatta a fürdőszobát és máris leült a számítógépe elé. Kértem, hogy a reggelihez szerezzen valamiféle pékárut, de a kérés nem talált megértésre. Végül Katikához csöngettem be. Azzal kezdtem,hogy Boldog új évet kívántam, de előrukkoltam a kéréssel is. István adott szeletelt kenyereket és néhány zsömlét.
Az egész valahogyan úgy nézett ki, mint, amikor a kiskatona becsönget egy házhoz és azt mondja:
Tessék szíves lenni, adni egy pohár vizet, mert olyan éhes vagyok, hogy azt sem tudom, hol fogok aludni.

A reggelihez a mélyhűtőből vettem elő egy sütni való kolbászt és két kisebb hurkát. Mindet megsütöttem és hozzá pirítós kenyeret tálaltam.  Áronnak csak a kolbász ízlett, a hurka nem.


Reggeli után elindítottam egy nagymosást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése