2018. január 14., vasárnap

Egy angol óra Leventével

Reggelire megsütöttem az airfryer-ben a rákocskákat és hozzá főztem egy-egy lágy tojást. A reggeli felhozatal hallatán Áron első szóra lejött az asztalhoz.

A délelőtt nekem főleg azzal telt, hogy a felásott konyhakertet felgereblyéztem és így további nagyméretű sóderkavicsokat tudtam a majdani termőföldből eltávolítani.

Az éjszakai (vezérelt) áramú töltő 200 km hatótávolság fölé töltötte a Nissan LEAF-et.

Délelőtt Gabika és Feri áthozták azt a fiókos szekrénykét, amit a terveim szerint jól fogok tudni majd  az elektronikai műhelyrészben használni.

Ebédre hiába kínáltam a kelkáposzta főzeléket, Áron azt mondta, hogy a bőséges reggeli után ő még nem éhes.

Nem sokkal délután egy óra után megjött Levente. Nekem az volt a feladatom, hogy elmagyarázzam a kétféle angol jövőidő ( will és a going to ) különböző felhasználási területeit , mert azt az iskolában nem mondták el elég érthetően. 

A feladat érthető volt és nekem nagyon tetszett. Fel is voltam készülve belőle és az egy óra elegendőnek bizonyult, hogy tiszta vizet töltsek a pohárba.


Levente elégedetten távozott, illetve vitte magával a Juditnak szánt Nóra nagyi féle poharakat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése