2021. június 7., hétfő

A gázóra a gyanusított

 20210607 hétfő

Az ébredés, mondhatni normális időben, a reggeli pedig, ha nem is unalmas, de a szokásos.

A napirend sem új, rendbeteszem a tegnapi blogbejegyzést, 

Megnézem a beérkezett leveleimet és sajnos belekukkantok a hírekbe is.

Norci lányomtól jelentést kérek a Bristolba szakadt családomról és az ottani covid helyzetről.

Az idokep.hu oldal egyre jobb barátom, egész napra 24-26  °C meleget jósol.

A gázóra leolvasó megjelent, mert nem érthető, hogy miért  0 köbméter a gázfogyasztásom. Csak két dolgot mutattam meg neki. Az egyik a napelemes rendszer, a másik, hogy ki van kötve a Junkers  gázkazán. Még megvizsgálta a gázórat és megnyugodva elment.

Ha otthonról nem is kaptam egyértelmű üzenetet: "Gyere haza, rend van." azért felcsillant egy kis remény, hogy Áron elintézi, hogy elő legyek jegyezve a szemműtétre, mert kérte, hogy  a TAJ kártyám számát küldjem át neki. Á tempo (zenei szakkifejezés) - azon nyomban, késedelem nélkül - el is küldtem.

Örömömben lementem és megettem a maradék sült hekket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése