2021. június 13., vasárnap

zenei emlékeim

 20210613 vasárnap

Azt álmodtam, hogy Dubó Katinak (ő nyugalmazott ének- és zenetanár) előadtam a Gorkij iskolából még megmaradt zenei emlékeimet.

Reggel hatkor ébredtem. Az idokep.hu arról ír, hogy 17°C mellett nyugodt napsütéses idő van, ebből csak a hőmérséklet az igaz, mellette viharos szél zúg odakint.

7 óra után lemegyek a CBA-ba némi alapanyagért a reggelihez (tej, bacon szalonna, virsli, sütni való kolbász, retek, újhagyma, kétféle sajt és napraforgó mag) az  ebédhez  valókat Áron szeretné saját maga megvenni.

Áron készíti a reggelit., 9-kor tálalva.

A lakásban nem csökken a rendetlenség, hanem csak nő. 

Emőke írta, hogy ma 3-ig dolgozik utána még megnézi, hogy állnak a munkák  a pátyi házban és majd csak utána jön haza pihenni. Szeretné, ha Áron addigra készítene valamit ebédre vagy vacsorára. 

A vacsorához vásároltam kis-vödrös savanyúságot és céklát.

Azt még nem tudom, hogy hol tudunk majd asztalhoz ülni. mert a konyhában is nagy a rumli.  

Végül egyedül vacsoráztam és így elfért a tányérom az asztalon. Emőke még nem ért haza, az ő részét alufóliával letakarva az ajtaja előtti polcra tettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése